26/3/10

Du är min ängel, du är världens underbaraste kille.
Du finns i mina tankar Hela tiden, varje dag, varje natt.
Jag har aldrig älskat nån som dig. Mitt hjärta tillhör bara dig, och ingen annan!
Du gör mig glad. Du är det finaste jag har och någonsin kommer få. 
Du tröstar mig alltid när jag är ledsen. Jag kan berätta allt för dig.
Du är min bästavän, älskling, du mitt allt! 
Utan dig skulle jag inte klara mig, Jag finns alltid för dig! 
Gud, kan verkligen inte sluta tänka på dig, 
Du är verkligen den alla vill ha, Men då var det jag som fick dig;$
Jag blev så jävla glad. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
Du gör mig hel älskling, du är verkligen min drömkille.
Och alla dom som försöker haffa dig kan bara dra åt helvete, 
för du är bara min. Jag blev så jävla glad när vi blev tillsammans, 
innan kände jag att någonting saknades och de va en kille,
du är helt perfekt!
William, jag älskar dig mer än allt, du betyder så mycke för mig!
Har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat så håll hårt i min han
och släpp aldrig. 
Du är världens bästa pojkvän! Släpper aldrig tagen om dig !! 


En bild säger mer än tusen ord..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va sötaa ni är !

2010-04-24 @ 10:34:17
Postat av: filippa puranen

Fett söta! :§ <3

2010-04-25 @ 00:30:44
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0