28april

Bara 3 lektioner idag! Sjukt nice! Hade drama på morgonen som var rolig ! Första gången tycker jag om drama hah! Sen efter draman hade vi rast så jag och Viktoria gick till vasaparken! Påvägen ditt träffade vi Cyntia och några, dom åt glass, så Cyntia gav mig lite, och när jag skulle slicka så kastade hon den på mig i ansiktet! haha omg jag fick panik! Haha sen sparka jag den på henne! Alla hennes kläder var med glass haha! Så hon kasta på mig igen!! Sen jag på henne rakt i ansiktet! HAHA faaan va nice! Sen gick vi t vasaparken, då träffade jag Kicki! Omg saknat henne sjukt mycke! ;o! Sen sa Viktoria att Wille går där ( asso inte min Wille) sen sa jag Wille sen han bah vem e du HAHA jag dog av garv, sen jag bah Viktoria är här, sen han kom till oss & bah jaha! haha! omg! Vi hade NO efter rasten! Det var skit kul oxå! Råka bränna mig på NO haha! Sebbe med :P! Sen snackade jag, Sebbe, Alex & Viktoria med Willes lärare! haha jag sa typ hela tiden Te amo mi amor t henne haha!! Sen träffade jag Willian ;( FÖRLÅT! Du fattar vad jag menar!! Men ska ringa mamma och fråga vart hon är & min syster! Ska snacka lite med älskling oxå! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0