Älskar dig syster!

Tja! Kom hem nyss typ! Hade samtal, det gick bra! Vi pratade om att jag ska hjälpa william komma i tid t lektionerna haha och han mig! =) Ah, det var en skön dag! Hade min fina tröja idag på mig, Hanna <3 Johanna! haha alla kolla typ :P! Dagen gick snabbt.. Orkar inte berätta! Träffade min mamma & syster i gullmars plan kl 15, sen åkte vi till skolan och min syster till skärholmen träffa sin kompis. Sen var vi i skolan 1 timme! Sen skulle vi åka hem, så det var trafik-.-! Så vi åkte till Alvik o tog nån tåg till Lilljeholmen, sen kom Patrik & Damian och hämtade oss med bil! 
Sen träffade jag och Patrik, min syster i centrum med hennes kompis, 
min syrra sa att jag ska få av hennes några sjukt fina leggins ;o! 
Älskar henne skit mycke ibland :P! nej men haha vi bråkar ofta =)! 
Har världens bästa syster! 
Men ska typ plugga nu & skriva lite med älskling ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0