En underbar dag!

Tja! Dagen började med att vi åkte bil till skolan, vi hade svenska sen rast, träffade älskling, han hjälpte mig med läxan lite, eller haha vi viste inte vad vi skulle göra! Sen Väntade jag på honom i typ 1 timme o 30 min! Allt för dig älskling! Sen var vi ute, det var skit mysigt!! Senare kom Paulina, Så vi hade kul! Vi gick till skolan runt 5 :o! På en fredag! Och nästan hela dagen i skolan Mohaha! Men vi hade as kul! Jag fick spela på älsklings mobil! Men Han & Paulina bara garvade åt mig ;o! Cp Paulina:D! Skojar älsko pälsko! Skit kulvar det! Dom bråka sen, så fick jag på käften av någon haha! Sen gick vi till Odenplan, så vi skulle åka hem, så kom Patryk  & några och hämtade oss med bil! Sen så kom älsklingen till Skärholmen, jag & Paulina handla lite godis & så;$! Sen Mötte vi William vid tuben! Vi spelade lite fotboll! Hihi;$ Han e sjukt bra :$ Sen så gungade vi lite, och då ramlade älskling hihi! HAHA nej men skit roligt :$! Vi hade lite tråkigt så vi gick hem till mig typ! Vi kollade på nån läskig film! ;o! Fast ingen kollade :P! Bara jag! Paula & William sparkade varandra på soffan haha! Sjukt störda! Men sjukt fucking mysigt det var! Älskling låt på mig hela tiden! Han höll om mig hela tiden :$ Skit gullig!!  Han fick måååånga pussar idag! Så han borde vara glad! =)! Sen låg vi i min säng & lyssnade på musik och skrattade åt Paulina som typ sov ;P! HAHA! 
Sen så var det runt 10 så vi gick med älskling till tuben och väntade med honom tills tuben kom! Och då gick vi hem!
Vi åt nyss pizza ;$! Sen har vi typ skit myspys här nu! Vi ska hitta på nått kul nu! Ni får KANSKE nån video från idag! men bara KANSKE ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0