..

Älskling gick för 1 timme sen! Tråkigt! Men vi hade så mysigt!
Han kom vid 14, vi lyssnade på musik och spelade på hans cooooola mobil!
Vi hade mysigt! Jag tog ner honom lätt idag ;$! Det är faktiskt sant!
Efter några timmar kollade vi på film, eller tv haha! Men det var kul! Min hind sov hela tiden bara vid Wille! Åh :P
Den ville gå bara till honom! Hah, Senare lyssnade vi på musik och spelade spel på älsklings mobil,
Han hjälpte mig! Hihi tack älskling! Han skrattade åt mig typ när jag förlorade! 
Paulina gick hem runt 17 tror jag! Kommer inte ihåg! 
Så jag o älskling spelade spel o hade sjukt mysigt!! ;$ 
Seriöst älskar att mysa med honom! Han krama om mig hela tiden! 
Sen fick jag små fotbollsskor honom till mobilen! Tack älskling! 
Vi lyssnade hela tiden på samma låt! haha! Men den är sjukt bra! 
Jag är så stolt att jag tog ner honom hela tiden ;)! 
Fick faktiskt jätte många pussar idag! =)!!
Paulina tog några bilder på oss, men dom får ni imorgon, hinner inte nu. 
P U S S ! 


William du är allt för mig! Du är bäst älskling!
Lämnar dig aldrig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0