Lördag!

Tja! Nu är vi hemma! Vi åt nyss! Haha gurkkrig hade vi :$ Haha vi kasta gurka på varandra! =P
Vi var med älskling idag! Han kom hem till oss runt 13 vi kollade på film, sen tog jag ner honom ;)!
haha! Jag är stark =)! Men sen åkte vi till slussen och mötte hans mamma!
Hon skulle ge William alla kläder till matchen! Vi tog bussen till boovallen!
Eller vet inte vad det heter! Men sen kollade vi på matchen! Skit kul!
Djurgården mot Boo typ eller något! Vet inte vad dom andra hette! Sen tog vi bussen tillbaka till slussen,
vi åkte buss  30 min-.-! Det var kul! Vi åkte till rådmansgatan, köpte glass, sen åkte vi till lilljeholmen och sen till skärholmen! I lilljeholmen träffade vi 3 as fulla polacker, dom kollade på oss dom viste inte att vi kunde polska!
Sen frågar jag vill ni ha hjälp, ahha dom bah aa så kom dom och prata med oss! HAHA!
Dom åkte med oss till sätra. Det var skit kul, pojkvän var med oss! Så klart! HELA dagen med älskling! Skit kul!
Det är en månad på måndag! =) Skit glad är man juh:P!
Jag ÄLSKAR spela på älsklings mobil! HAHA! Dom skrattar åt mig bara! grisar asso hhaha! ;o
Längtar tills älskling kommer hem till oss imorgon;$! 
Han ska hjälpa mig med läxan imorgon! tror jag ;o! Hoppas det! 
Nu ska jag prata med älskling på skype! puss! 
Älskar dig William! :$<33


En bild på mig & Cyntia förra veckan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0