Skön dag!

Heej! Var med älskling HELA dagen! Han väntade på mig i 2timmar typ! Skit snällt! Tack älskling!! Sen åkte vi hem till mig, hade sjukt mysigt, sen skrev Selma till oss, att vi ska åka med henne till Kungens kurva för hon skulle köpa en mobil! Så vi åkte med henne! Runt 18 typ. Sen var vi där lite, sedan gick vi till donken och åt :P! HAHA! Ah sen börja det regna lite, så vi gick in till nån lek affär, sen när vi skulle gå t bussen började AS fucking regna sjukt FUCKING mycke! och vi fick vänta as lääääänge! Så vi ringde till min syster att hon skulle hämta oss så hennes pojkväns bror kom o hämtade oss vid Ikea! haha ! Sen åkte vi till Lilljeholmen lämnade Selma sen Odenplan! Så nyss badade jag klart! ;D  Så just nu sitter jag och pratar med pojkvän! § Älskar honom mest!! Puss


Juste! Ska sova hos Selma imorgon! Kommer inte kunna blogga! Nu får TUSEN bilder!
Vi ska ha SJUKT kul! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0