;)!

Fredag!: Skola, sen väntade på Selma och vi efter skolan till mig hämtade några saker, sen drog vi till henne fixade oss och mötte killarna i slussen! Vi gick till donken sen ut. Senare tog vio bussen till Odenplan! Vi gick till majbrasa i vasaparken! Det var sjukt många där, vi träffade massor där! Vi var med Willes vänner oxå haha! Sen fick jag träffa Viktor oxå! HAHA! Vi var där rätt lääänge!  På kvällen så sprang selma runt hela tiden, alla kollade på henne haha! Sen så kom wille och hälsade på oss, sen sa han att hans kompisar blev slagna så jag & Selma sprang t dom, och då sa dom vilka det var så vi alla sprang efter dom haha! Selma slog en kille så hyan grät HAHAHAHAHA!! =) Sen slog jag en med :$ Fast inte så mycke som Selma haha! Sen så hade vi sjukt kul! Orkar inte berätta allt! Det skulle ta hundra år! =)

Lördag!: Vaknade runt 9, åt, fixade oss och drog till rådmansgatan, mötte Wille och mikis där, vi drog till donken sen hem till Wille! Vi kollade på film sjukt mysigt:$. Sen Sprang dom runt huset haha! Och kastade ägg-.- haha sen jag gjorde så att wille tappade en så fick han städa :D Fast hsn kunde inte -.- mohaha! Så jag städade lite :P! Senare gick vi och åt kebab! Och drog till vasaparken efter det, träffade massor där. Sen fick jag bollen i ansiktet -.-!! Wille var rädd att det skulle hända något med mig! Sjukt gullig!! Sen sprang vi runt och letade efter nån kille:P! Haha han var med sin tjej och dom ville förstöra allt :P! Sen fick jag bollen två ggr i huvet :P! Av Viktor igen och Filip! tror jag han hette! haha! Dom gungade på en stor gunga hela tiden! haha!! Sen hoppade alla på nån skit sak! :D! ( vi gjorde så mycke så jag inte orkar skriva allt!) Senare åkte vio hem, då åkte, Wille, Mikis, Kevin &  nån mer till gamla stan, sen åkte dom hem och vi hem. Men senare gick vi ut igen ;) Det får ni inteee veta ;)!


Söndag! : Nu städar vi, och snart ska vi fixa oss, och åka till stan, kanske träffa några. Måste köåa piercing eftersom  jag tappade min igår natt haha!!! Inte kul:P HAH! Men sen ska jag möta min syster och åkta hem ;)!!


Vi får bilder och filmer ;) Från hela helgen :D PUSS

en ful bild på oss från fredags påväg till killarna i bussen :P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0